Adverteren in tijden van corona een goede beslissing?

Foto: Pixabay

Veel mensen bezoeken tijdens de lockdown de nieuwssites om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen rondom corona. Meerdere onderzoeken tonen aan dat mede daarom adverteren in deze periode een goede beslissing is.

In algemene zin kan gezegd worden dat bedrijven die meer adverteren en investeren tijdens een recessie zien dat de verkoop, het marktaandeel en de winst toeneemt tijdens en na een recessie. En dat dat vele jaren later nog steeds een positief effect heeft.

Minder concurrentie

Want in tijden van crisis, kunnen bedrijven doeltreffender campagne voeren omdat er gewoonweg minder concurrentie is van andere campagnes. Zo steek je er sneller bovenuit als adverteerder.

Groter bereik

Het bereik van nieuwswebsites en met name lokale nieuwssites neemt duidelijk toe sinds het begin van de intelligente lockdown. Uitgeest.nieuws.nl is daar geen uitzondering op.

Interesse van de lezer

Ook onze lezers worden graag op de hoogte gehouden van onder andere de ontwikkelingen binnen de zorg, het onderwijs en het reilen en zeilen binnen de gemeente. Daarnaast zijn ze ook zichtbaar geïnteresseerd in de wijze waarop de lokale ondernemers omgaan met maatregelen rondom corona en de creatieve wijze waarop zij daarop inspelen. Dat laatste blijkt duidelijk uit het aantal views per berichtgeving.

Adverteren

Deze periode is voor bedrijven het moment om naamsbekendheid te vergroten, onder meer door te adverteren. Want als je bedrijf in beeld blijft tijdens deze lastige periode, blijf je ook bij de consumenten onder de aandacht. Nu adverteren betekent een groeispurt die na de crisis zeker zal komen.

De salesmanager van Uitgeest Nieuws bespreekt graag met je hoe je optimaal kunt adverteren op lokaal niveau tegen een concurrerende prijs.

Meer weten?

Neem dan contact op met onze salesmanager Patrick Walst: 06-48210530

Cookieinstellingen